GTM-PK7D2QZ
סל קניות סל קניות (0)
לרשימת הסניפים לחץ כאן
צור קשר
תפריט
מידע מקצועי
ההבדל בין KORG PA-300 vs PA-600
ההבדל בין KORG PA-300 vs PA-600
 

איזה כלי כדאי לקנות? איזה כלי עדיף? מה הייתרונות והחסרונות של הדגמים? הכנו עבורכם טבלה המציינת את ההבדלים מבין דגמי PA300 לדגם PA600 מבית קורג. רוב השינויים מופיעים בחיבורים (כניסות ויציאות) של הקלידים, אך ניתן להבחין בשינויים במפרט הטכני של המוצר גם כן. כגון: מסך המגע משתנה מגודל- 5 אינץ' ל- 7 אינץ', עוצמת הרמקולים משתנה מ- 13W ל- 15W ועוד.

את השינויים ניתן לראות בטבלה

קרא עוד
 
מדריך לקניית גיטרה
מדריך לקניית גיטרה
 

גיטרה קלאסית, אקוסטית או חשמלית? ומה לגבי הגודל? ומה לגבי המחיר?

קרא עוד
 
מוסיקה
מוסיקה
 

מוזיקה זו צורה אומנותית לתקשורת בקול באמצעות כלי נגינה שמייצרים קול וצלילים. מוזיקה, כימי האנושות, ארוכת היסטוריה: כל תרבויות העולם בעלות היסטוריה מוזיקלית. לא ברור איך ומתי הומצא כלי הנגינה הראשון, עם זאת היסטוריונים מצביעים על החלילים עתיקים העשויים מעצמות בעלי חיים, וכי הם לפחות בני כ-37,000 שנים

קרא עוד
 
כלי מיתר
כלי מיתר
 

כלי מיתר הם כלים עתיקים ואצילים שההיסטוריה שלהם ארוכה מ-4000 שנה. תיאוריות רבות מצביעות על מקורם ביוון. נבלים עשויים קערה, הפרהיסטוריים מבניהם עשויים פגזי צב אשר שימשו לתהודה, כאשר מקל מכופף כצוואר שימש למתוח מחרוזת אחד או יותר של משי

קרא עוד
 
כלי הקשה
כלי הקשה
 

לתרבויות המערב כלי הקשה הגיעו מאוחר למדי, כאשר מקורם הן מדינות המזרח שעיקר תרבותם המוזיקלית עמדה על כלי ההקשה. המאפיין המגדיר את תחום ההקשה הוא הצליל המופק על ידי מכה או טלטול של כלי הנגינה: הפסנתר הוא דוגמא קלאסית, אך עם מרוץ השנים הפופולריות שלו הפרידה אותו מכלי ההקשה השונים.

קרא עוד
 
כלי נשיפה
כלי נשיפה
 

כלי נשיפה הם כלים אשר, כמו המונח, יוצרים קול על ידי נשיפה לתוך הכלי. כלי הנשיפה מקורם בשופר אשר עדיין משמש אותנו ביום כיפור. אך שופרים שימשו בעבר במלחמה, באירועי ספורט ובטקסים. תקופת הרנססנס קידמה את שימושם של כלי נשיפה ממתכת ושינתה צורתם לצורה עגלגלה יותר בכדי לקצר את אורך הכלי והרחבת אפשרות התויים אשר יכולים להינפק מהכלים הקטנים. בשנת 1597 היה זה ג'יובני גבריאלי אשר הלחין את הסונטה הראשונה אשר כללה כלי נשיפה.

קרא עוד
 
מהו הסוד של הלהקה?
מהו הסוד של הלהקה?
 

גלי מוח מסונכרנים. איך למעשה מוחם של המוזיקאים מסוגלים לנגן יחד בסנכרון, גם אם הם מנגנים שתי מנגינות שונות?..

קרא עוד
 
חוש הקצב הינו מתנה מלידה
חוש הקצב הינו מתנה מלידה
 

רקדנים מלידה, כאשר חוש הקצב הוא מתנה מלידה

קרא עוד
 
1